Podstawowa gwarancja Forda

Podstawowa gwarancja Forda

Gwarancja nowego samochodu

Mamy nadzieję, że zakup samochodu marki Ford spełni Twoje oczekiwania i zapewni wiele lat przyjemnej jazdy. Jednak nabycie nowego samochodu Ford to nie tylko zapewnienie sobie korzyści wynikających z ponad 100 lat doświadczeń i osiągnięć techniki, to także trwała współpraca partnerska z firmą, której naprawdę na Tobie zależy.

Gwarancja Forda stanowi kompleksowy pakiet świadczeń opracowany specjalnie po to, by spełniać wysokie standardy serwisu posprzedażnego i wspierać klientów firmy. Pakiet ten obejmuje:

  • Gwarancję podstawową,
  • Gwarancję na powłokę lakierową,
  • oraz Gwarancję na perforację korozyjną.


Gwarancja na części

Gwarancja na części naprawione lub wymienione

Wszystkie oryginalne części zamienne Forda zamontowane w ramach naprawy gwarancyjnej są objęte gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej. Części wymienione w ramach gwarancji nie są zwracane klientowi.

Części/elementy eksploatacyjne

Elementy podlegające zużyciu eksploatacyjnemu są podzielone na dwie kategorie, a mianowicie na elementy przeznaczone do wymiany lub regulacji podczas przeglądu okresowego oraz elementy podlegające wymianie lub regulacji w zależności od warunków stosowania.

Elementy podlegające wymianie podczas przeglądu okresowego. Części wymienione poniżej mają ograniczony okres eksploatacji i są wymieniane lub regulowane podczas

  • przeglądów okresowych
  • filtr powietrza
  • filtr przeciwpyłkowy
  • DPF (filtr cząstek stałych)
  • filtry paliwa
  • uszczelki (jeśli są wyjmowane w ramach regulacji w serwisie)
  • filtr oleju
  • olej i płyny
  • świece zapłonowe
  • paski rozrządu.

Elementy eksploatacyjne

Elementy wymienione poniżej mają ograniczony okres eksploatacji lub są narażone na uszkodzenia. Elementy te objęte są Gwarancją podstawową Forda przez okres do jednego roku lub do pierwszego planowego przeglądu pojazdu, zależnie od tego, co nastąpi najpierw:

  • Żarówki (żarówki reflektorów ksenonowych, oświetlenia tablicy rozdzielczej oraz zestawu wskaźników objęte są gwarancją przez cały okres obowiązywania Gwarancji podstawowej Forda)
  • Baterie pilota zdalnego sterowania

Pióra wycieraczek objęte są gwarancją przez 6 miesięcy od daty wydania pojazdu.

Uwaga: Nakładki hamulcowe, szczęki hamulcowe, tarcze hamulcowe i wszelkie inne elementy cierne nie są objęte gwarancją, jeśli wymiana jest konieczna ze względu na zużycie. W okresie obowiązywania Gwarancji podstawowej Forda elementy te objęte są gwarancją na wady fabryczne.

Wady szyb, które ujawnią się w okresie do przebiegu 1500 km, traktowane są jako wady produkcyjne. Wymiana szyb z powodu usterki elementu grzejnego objęta jest gwarancją przez cały okres obowiązywania Gwarancji podstawowej.


Gwarancja na powłokę lakierową

Gwarancja na powłokę lakierową samochodu jest udzielana przez Autoryzowanego Dealera Forda (Sprzedawcę), a realizowana przez wszystkich Autoryzowanych Dealerów Forda. Jeśli powłoka lakierowa wymaga korekty ze względu na wadę produkcyjną, konieczne naprawy zostaną wykonane całkowicie bezpłatnie przez dowolnego Autoryzowanego Dealera Forda. Gwarancja ta jest ważna od daty wydania samochodu pierwszemu nabywcy. Okres gwarancji na powłokę lakierową jest taki sam jak okres Gwarancji podstawowej Forda, którą objęty jest samochód (sprawdź - Książka Gwarancyjna i Plan Obsługi Pojazdu).

Wyłączenia z Gwarancji na powłokę lakierową - Ford nie ponosi odpowiedzialności za naprawę żadnej ze szkód powstałych bezpośrednio w wyniku:

  • uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem, powodzią, wypadkiem bądź niewłaściwym użytkowaniem,
  • niedopełnienia wymogów właściwej konserwacji lakieru i elementów blacharskich (wymagane jest ich systematyczne czyszczenie zgodnie z zaleceniami Forda),
  • czynników, na które Ford nie ma wpływu, takich jak: zanieczyszczenie powietrza, uszkodzenia przez czynniki atmosferyczne (burze), odpryski skalne, zarysowania czy zastosowanie niewłaściwych środków czyszczących,
  • napraw przeprowadzanych niezgodnie z zaleceniami firmy Ford.


Gwarancja na perforację korozyjną

Gwarancja na perforację korozyjną udzielana jest przez Autoryzowanego Dealera Forda (Sprzedawcę), a realizowana przez wszystkich Autoryzowanych Dealerów Forda. Jeśli jakakolwiek część nadwozia pojazdu dozna perforacji korozyjnej (panel lub panele) zostanie naprawiona lub wymieniona przez dowolnego Autoryzowanego Dealera Forda całkowicie bezpłatnie. Warunkiem do bezpłatnej naprawy w ramach wyżej wymienionej gwarancji jest wykonywanie rutynowych przeglądów samochodu, (które można połączyć z serwisowymi przeglądami technicznymi) spełniające standardy napraw Forda. Uwaga: Termin "perforacja" oznacza perforację korozyjną od wewnątrz elementu nadwozia na zewnątrz w wyniku wady materiału lub wykonania. Uwaga: Termin "nadwozie" nie obejmuje kół jezdnych i części takich jak elementy chromowane, zderzaki, listwy profilowane i zawiasy. Wyłączona jest także platforma ładunkowa montowana w modelu Ford Transit. Gwarancja na perforację korozyjną zaczyna się w tym samym terminie co Gwarancja podstawowa.


EuroService

Ford EuroService to pełna opieka nad samochodem, kierowcą i pasażerami przez pierwsze dwa lata trwania Gwarancji podstawowej na terenie całej Europy.

Jeżeli znajdziesz się w potrzebie, wystarczy wybrać numer telefonu +48 22 522 27 27, a pomoc nadjedzie najszybciej jak to możliwe. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz bezpłatnej naprawy na miejscu, odholowania samochodu, pojazdu zastępczego, noclegu, pomocy w dotarciu do domu, czy rozładuje Ci się akumulator, złapiesz gumę albo skończy Ci się paliwo – zawsze otrzymasz pomoc.

Zostaw nam swoje dane

skontaktujemy się z Tobą i dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb

lub
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną.
Uprzejmie informujemy, że:
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest DF GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie przy Al. Powstańców Śląskich 22, 30-570 Kraków (dalej zwana Administratorem).
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Bielawski, z którym kontakt możliwy jest pod nr tel. +48 33 4861 986 oraz adresem e-mail iod@holding1.pl .
  3. Państwa dane (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail) będą wykorzystywane w celu realizacji Państwa zapytania oraz są niezbędne do przedstawienia oferty.
  4. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Z powyższych praw można skorzystać zgłaszając się do Inspektora Danych Osobowych (dane powyżej).
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesiące od ostatniej oferty przedstawionej przez Administratora.
  6. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione następującym podmiotom:
    1. GRUPA PGD Sp. z o.o. Sp.k. Al. Powstańców Śląskich 22, 30-570 Kraków w celu przedstawienia kompleksowej oferty finansowo-ubezpieczeniowej, na podstawie RODO art.6, ust.1, lit. b
  7. Państwa dane mogą być powierzone podmiotom, którym Administrator zleca wykonanie usług wsparcia IT w imieniu i na swoją rzecz.

Jesteśmy częściąholding1
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Sprawdzony niekręcony Mam wypadek
Karta Ratownicza