Do naszych dealerstw Forda poszukujemy obecnie:

Twój zakres obowiązków:

  • Rozwój strategii sprzedaży, a w tym: opracowywanie strategii sprzedaży części, uwzględniając cele firmy, trendy rynkowe, a także określanie kluczowych obszarów rynku i segmentów docelowych
  • Odpowiedzialność za zarządzanie procesami: sprzedaży, logistycznymi, magazynowymi
  • Opracowywanie i zarządzanie budżetem ds. sprzedaży części
  • Monitorowanie i kontrola kosztów związanych z działalnością sprzedażową
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w rozproszonej strukturze (planowanie pracy w podległych działach, maksymalizacja efektywności i rentowności biznesu i struktur)
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi
  • Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników sprzedaży, trendów rynkowych i konkurencji na potrzeby Zarządu
  • Odpowiedzialność za obszary: optymalizacji łańcucha dostaw oraz kontrolę jakości dla przyjmowanych i wysyłanych towarów
  • Współpraca z innymi działami firmy

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunki techniczne)
  • Bardzo dobra znajomość rynku motoryzacyjnego, również mechanizmów sprzedaży internetowej
  • Umiejętność strategicznego myślenia, a w tym: tworzenia, wdrażania i realizacji strategii biznesowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu i budowaniu zespołów oraz nadzorze nad realizacją wyznaczonych celów strategicznych i planów sprzedażowych
  • Zdolności analityczne oraz doświadczenie w procesach raportowania i prezentacji danych na poziomie zarządczym
  • Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych
  • Wytrwałość w dążeniu do celu, zorientowanie na wyniki oraz wysoką jakość
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych
  • Zaawansowana umiejętność obsługi MS Office (Excel, Power Point)

To oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
  • Dofinansowanie karty Benefit Multisport
  • Bezpłatną naukę języka angielskiego i/lub niemieckiego z platformą eTutor dla Pracownika i osoby towarzyszącej
  • Zniżki na produkty i usługi Holding1, a w tym: wynajem samochodów w Grupie Express, wynajem auta na minuty – Traficar, zakup lub wynajem samochodów z Grupy PGD, zniżki na tankowanie na dedykowanej stacji benzynowej
  • Wyjazdy integracyjne, Mikołajki dla Dzieci
  • Na co dzień pracujemy w przyjaznej atmosferze, opartej na wzajemnej współpracy
  • Organizujemy różnego rodzaju programy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne monitorowanie spraw biznesowych przełożonego oraz bieżące wsparcie administracyjno-operacyjne pracy Zarządu
  • Wsparcie przełożonego w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • Koordynacja zleconych projektów
  • Zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail oraz listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi Działami
  • Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania
  • Udział w spotkaniach i przygotowywanie podsumowań oraz monitorowanie realizacji postanowień
  • Koordynowanie projektów będących w bezpośredniej pieczy Zarządu
  • Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
  • Koordynacja pracy biura zarządu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Koordynatora Projektów
  • Mile widziana znajomość podstaw z dziedziny finansów przedsiębiorstwa
  • Zainteresowanie tematyką motoryzacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację biznesową
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i przełożonego
  • Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych i ukierunkowanie na współpracę z osobami na różnych stanowiskach w strukturze firmy
  • Umiejętności planowania i koordynacji wielu projektów oraz zadań
  • Motywacja i zaangażowanie w działaniu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Power Point i Excel
  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Pracujemy partnersko, cenimy sobie bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Oferujemy aktywny udział w ciekawych i rozwojowych projektach oraz stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Nasi Pracownicy mają możliwość skorzystania ze zniżek na produkty i usługi Holding1 (m.in. zakup lub wynajem auta na preferencyjnych warunkach)
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Grupa DF PGD jest częścią Holding1:

holding1
Jest to polska grupa kapitałowa. Od 30 lat tworzy silny zespół specjalistów, który dziś działa równolegle w czterech branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego oraz biurowego.

Kariera w Holding1

  • Tworzymy jasne, obiektywne kryteria oceny Kandydatów
  • Nie kierujemy się stereotypami i uprzedzeniami
  • Nie ingerujemy w sferę prywatności
  • Zawsze udzialamy informacji zwrotnej
  • W przypadku spawdzenia referencji kontaktujemy się wyłącznie z byłymi pracodawcami Kandydatów, zawsze ich o tym uprzednio informując
  • Cenimy zaufanie i uczciwość
  • Liczymy na Twoje zaangażowanie i profesjonalizm
holding-image
Jesteśmy częściąholding1
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Sprawdzony niekręcony Mam wypadek
Karta Ratownicza