Twój zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży części i akcesoriów motoryzacyjnych
- Przygotowywanie ofert i zamówień dla Klientów indywidualnych, hurtowych
- Kompleksowa obsługa złożonych zamówień
- Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
- Przestrzeganie i realizowanie określonych standardów w zakresie obsługi Klienta
Nasze wymagania:
- Znajomość branży motoryzacyjnej
- Wiedza techniczno-eksploatacyjna o samochodach osobowych
- Komunikatywność i nastawienie na Klienta
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych
To oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy uzależniony od wyników pracy
- Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- Pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
- Partnerskie stosunki, bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
- Pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
- Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
- Dofinansowanie karty Benefit MultiSport
- Super ofertę pracowniczą! - zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
- Różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
- Dofinansowanie własnych pomysłów Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
Twój zakres obowiązków:
- Aktywne monitorowanie wszystkich spraw biznesowych przełożonego - bieżące wsparcie administracyjne i operacyjne pracy Zarządu
- Koordynacja zlecanych projektów
- Zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail i listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi działami
- Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania
- Udział w spotkaniach i przygotowywanie z nich podsumowań oraz monitorowanie realizacji postanowień
- Koordynowanie projektów będących w bezpośredniej pieczy Zarządu
- Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
- Koordynacja pracy biura Zarządu
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy asystenckiej na podobnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe
- Zainteresowanie tematyką motoryzacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację biznesową
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych i ukierunkowanie na współpracę z osobami na różnych stanowiskach w strukturze firmy
- Umiejętność ustalania priorytetów, planowania i koordynacji wielu projektów i zadań
- Motywacja i zaangażowanie w działaniu
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Power Point i Excel
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
Mile widziane:
- Znajomość podstaw z dziedziny finansów przedsiębiorstwa
To oferujemy:
- Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
- Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
- Oferujemy aktywny udział w ciekawych i rozwojowych projektach oraz stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
- Nasi Pracownicy mają możliwość skorzystania ze zniżek na produkty i usługi Holding1 (m.in. zakup lub wynajem auta na preferencyjnych warunkach)
- Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
- Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy