Do naszych dealerstw Forda poszukujemy obecnie:

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa Klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży części i akcesoriów motoryzacyjnych
  • Przygotowywanie ofert i zamówień dla Klientów indywidualnych, hurtowych
  • Kompleksowa obsługa złożonych zamówień
  • Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
  • Przestrzeganie i realizowanie określonych standardów w zakresie obsługi Klienta

Nasze wymagania:

  • Znajomość branży motoryzacyjnej
  • Wiedza techniczno-eksploatacyjna o samochodach osobowych
  • Komunikatywność i nastawienie na Klienta
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Mile widziane:

  • Doświadczenie w sprzedaży części zamiennych i akcesoriów motoryzacyjnych

To oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system premiowy uzależniony od wyników pracy
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • Pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Partnerskie stosunki, bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony współpracowników
  • Pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
  • Dofinansowanie karty Benefit MultiSport
  • Super ofertę pracowniczą! - zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Dofinansowanie własnych pomysłów Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Twój zakres obowiązków:

  • Aktywne monitorowanie wszystkich spraw biznesowych przełożonego - bieżące wsparcie administracyjne i operacyjne pracy Zarządu
  • Koordynacja zlecanych projektów
  • Zarządzanie kalendarzem, pocztą e-mail i listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi działami
  • Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania
  • Udział w spotkaniach i przygotowywanie z nich podsumowań oraz monitorowanie realizacji postanowień
  • Koordynowanie projektów będących w bezpośredniej pieczy Zarządu
  • Tworzenie zestawień, raportów i prezentacji
  • Koordynacja pracy biura Zarządu

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy asystenckiej na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Zainteresowanie tematyką motoryzacji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację biznesową
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych i ukierunkowanie na współpracę z osobami na różnych stanowiskach w strukturze firmy
  • Umiejętność ustalania priorytetów, planowania i koordynacji wielu projektów i zadań
  • Motywacja i zaangażowanie w działaniu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Power Point i Excel
  • Prawo jazdy kat. B (czynne)

Mile widziane:

  • Znajomość podstaw z dziedziny finansów przedsiębiorstwa

To oferujemy:

  • Zatrudniamy naszych Pracowników w oparciu o stabilną umowę o pracę
  • Oferujemy pełną wyzwań pracę u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
  • Oferujemy aktywny udział w ciekawych i rozwojowych projektach oraz stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • Zapewniamy naszym Pracownikom oraz Ich Rodzinom różnorodne benefity pozapłacowe (opiekę medyczną LuxMed, dofinansowane karty Benefit MultiSport i inne)
  • Nasi Pracownicy mają możliwość skorzystania ze zniżek na produkty i usługi Holding1 (m.in. zakup lub wynajem auta na preferencyjnych warunkach)
  • Organizujemy różnego rodzaju programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Ponadto dofinansowujemy własne pomysły Pracowników na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy

Grupa DF PGD jest częścią Holding1:

holding1
Jest to polska grupa kapitałowa. Od 30 lat tworzy silny zespół specjalistów, który dziś działa równolegle w czterech branżach: motoryzacji, mobilności, budownictwa mieszkaniowego oraz biurowego.

Kariera w Holding1

  • Tworzymy jasne, obiektywne kryteria oceny Kandydatów
  • Nie kierujemy się stereotypami i uprzedzeniami
  • Nie ingerujemy w sferę prywatności
  • Zawsze udzialamy informacji zwrotnej
  • W przypadku spawdzenia referencji kontaktujemy się wyłącznie z byłymi pracodawcami Kandydatów, zawsze ich o tym uprzednio informując
  • Cenimy zaufanie i uczciwość
  • Liczymy na Twoje zaangażowanie i profesjonalizm
holding-image
Jesteśmy częściąholding1
Związek dealerów Rzetelna firma
Naprawa nadwozi PGD Flota PGD Części Sprawdzony niekręcony Mam wypadek
Karta Ratownicza